مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 00:052021-06-14ورزشي

دختر تاریخ ساز دوومیدانی: کنار خیابان تمرین می کنم + فیلم


مهلا محروقی به شرایط نامناسب خود در آستانه مسابقات قهرمانی جوانان جهان اشاره کرد و گفت: کنار خیابان و در زمین خاکی تمرین می کنم که هر نوع آدمی رفت و آمد می کند و امنیت ندارم.

- دختر تاریخ ساز دوومیدانی: کنار خیابان تمرین می کنم + فیلم مهلا محروقی به شرایط نامناسب خود در آستانه مسابقات قهرمانی جوانان جهان اشاره کرد و گفت: کنار خیابان و در زمین خاکی تمرین می کنم که هر نوع آدمی رفت و آمد می کند و امنیت ندارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلا محروقی، پرتابگر 18 ساله به عنوان اولین دختر ایرانی توانست سهمیه حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان را در ماده پرتاب دیسک بدست بیاورد.

او که به گفته خود بدون حامی توانسته این سهمیه را کسب کند اکنون و در آستانه مسابقات جهانی خواستار حمایت مسئولان شده تا شانس خود را برای کسب مدال جهانی امتحان کند.

این ورزشکار اکنون امکان حضور و تمرین در پیست را ندارد و طبق فیلم هایی که در اختیار ایسنا قرار گرفته کنار خیابان و در زمینی خاکی پرتاب می کند که شرایط را برای او سخت کرده است.

از طرفی مشکلات مالی باعث شده تا نتواند در شرایطی مناسب کار خود را ادامه بدهد و نیازمند حمایت مسئولان ورزشی دوومیدانی و مسئولان استان خراسان رضوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر تاریخ ساز دوومیدانی: کنار خیابان تمرین می کنم + فیلم

دختر تاریخ ساز دوومیدانی: کنار خیابان تمرین می کنم + فیلم