مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 22:502021-06-14بين الملل

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات راکتی


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از بیم پاسخ راکتی مقاومت همزمان با راهپیمایی روز سه شنبه پرچم صهیونیست ها در قدس، به حال آماده باش درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عومر بارلیو وزیر امنیت داخلی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به طور رسمی با برگزاری راهپیمایی پرچم در روز سه شنبه در قدس اشغالی موافقت و آن را تصویب کرد.

بارلیو عصر امروز نیز گفته بود که با ارزیابی اوضاع فعلی اجازه داده می شود راهپیمایی پرچم طی توافقی که میان پلیس و عوامل ساماندهی آن صورت گرفته است، برگزار شود.

رسانه های صهیونیستی همچنین گفتند که آویو کوخاوی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی از واحد های مختلف ارتش خواسته است آماده مقابله با ازسرگیری تنش ها با غزه باشند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، ارتش اسراییل از بیم اینکه همزمان با راهپیمایی پرچم در قدس حملات راکتی از سمت غزه از سرگرفته شود، گنبد آهنین را تقویت می کند.

گروه های افراطی و شهرک نشین های صهیونیست، در حال آماده سازی خود برای شرکت در راهپیمایی موسوم به راهپیمایی پرچم در فردا سه شنبه پانزدهم ژوئن هستند.

این راهپیمایی ماه گذشته به دنبال حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطین علیه مناطق مختلف اشغالی در پاسخ به تجاوزات جنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات راکتی

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات راکتی