مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 22:152021-06-14سياسي

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت


کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد: نتانیاهو که همواره رویای حمله به ایران را در سر می پروراند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نکرد اکنون خود برکنار شده است و اتهاماتی مانند عملکرد ضعیف و پرونده های فساد اداری بر او وارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمبی تردید مسئله فلسطین مهم ترین و دردناک ترین مسئله جهان اسلام است و اهمیت دفاع از آرمان آزادی فلسطین اصولی لاینفک و وظیفه ی شرعی و انسانی جامعه جهانی است که این حقیقت بر کسی پوشیده نیست.

با مروری بر سیاست های خصمانه و مزورانه استکبار جهانی و تحرکات منافقانه ی آنان در مسیر اخذ امتیاز و به فراموشی سپردن این ظلم آشکار جهانی علیه یک ملت با تاسیس رژیم جانی و ضد بشری در منطقه غرب آسیا روز به روز هویداتر می گردد.

نبرد 12 روزه غزه دستاورد های بسیاری داشت به طوریکه می توان گفت پس از جنگ 33 روزه این نبرد موجب نفوذ به عمق استراتژیک اسراییل شد و رژیم صهیونیستی خود به دنبال آتش بس بود.

این پیروزی باعث شد موضوع سازش سران منفور برخی کشور های منطقه با رژیم صهیونیستی با مخاطره مواجه شود و ناکارآمدی گنبد آهنین رنگ و بوی جدی تری به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت

پایان نتانیاهو؛ فردی که رویای حمله به ایران را داشت