مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 22:002021-06-14بين الملل

کاروان لجستیک آمریکایی داخل پایگاه این کشور در بغداد هدف قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی دانشجو، منابع محلی عراقی بامداد سه شنبه از هدف قرار داده شدن یک کاروان آمریکایی در عراق خبر داد.

کانال صابرین نیوز در خبری فوری نوشت: - منابع محلی عراقی گزارش دادند که یک کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده در داخل پایگاه نظامی این کشور در بغداد هدف قرار گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی دانشجو ، منابع محلی عراقی بامداد سه شنبه از هدف قرار داده شدن یک کاروان آمریکایی در عراق خبر داد.

کانال صابرین نیوز در خبری فوری نوشت: کاروان لجستیک ارتش ایالات متحده با یک بمب کنارجاده ای، در بغداد هدف قرار گرفته شده است .

این منبع همچنین گزارش داد که این یک عملیات امنیتی بوده که توسط گروه های مقاومت عراقی انجام شده است.

صابرین نیوز در ادامه نوشت کاروان آمریکایی هدف قرار داده شده در عراق، داخل بخش نظامی فرودگاه بین المللی بغداد و محل استقرار نظامیان آمریکایی منفجر شده است.

دقایقی بعد، گروه موسوم به فصیل المقاومه الدولیه در بیانیه ای ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این عملیات، توضیح داد: پسران شما در جناح مقاومت، با یاری خداوند متعال، دقیقاً در ساعت 12:23 بامداد (به وقت محلی)، به طور مشخص توانستند یک عملیات کیفی را داخل پایگاه اشغالگران در فرودگاه بغداد انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان لجستیک آمریکایی داخل پایگاه این کشور در بغداد هدف قرار گرفت

کاروان لجستیک آمریکایی داخل پایگاه این کشور در بغداد هدف قرار گرفت