مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 21:452021-06-14سياسي

اجازه ندادیم ساختمان مهمی روی گسل ساخته شود


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه برای اولین بار در کشور صحنه های گسلی و حریم گسل ها را استخراج و تدوین کردیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمد سالاری در نشست خبری لیست جمهور که امروز در مرکز همایش های رایزن برگزار شد، گفت: برنامه ما حکمرانی شهری در کنار حکمرانی ملی است و باید درآمد های پایدار شهری را ایجاد کرده و از سرمایه گذاران در شهر استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره چهارم مدیریت شهری به دلیل بی برنامگی، سرمایه گذاری در شهر به یک تهدید بدل شده بود، گفت: ما توانستیم بودجه و روند شهرسازی را به سمت مناطق برخوردار ببریم و رویکرد مدیریت شهری را از نگاه کالایی به شهر به یک نگاه اجتماعی تبدیل کردیم.

سالاری در پاسخ به پرسش ایسنا درباره وضعیت ایمنی شهر تهران و توجه به آن در شورای ششم گفت: تاب آوری مساله ای مهم در تهران و تمام کلانشهر ها است.

ماموریت های نرم افزاری تاثیر مستقیمی در ماموریت های سخت افزاری دارد، اما متاسفانه ایمنی شهر در دوره های قبلی هیچ گاه دغدغه شهرداری و شورا ها نبوده چراکه اصلاحاً توجه به ایمنی و تامین زیرساخت های شهر تاب آور و امن قابلیت روبان بریدن نداشت، از این رو در دوره های قبل توجهی به آن نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندادیم ساختمان مهمی روی گسل ساخته شود

اجازه ندادیم ساختمان مهمی روی گسل ساخته شود