مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 21:402021-06-14سياسي

نیروی انتظامی مسؤول امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق های آرا است


طبق قانون نیروی انتظامی مسؤول امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق های آرا است و این عرصه را می توان جلوه ای از اقتدار، امانتداری و اعتماد مردم به ناجا دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، عباس رضایی در پنجمین جلسه قرارگاه انتظامی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت اظهار داشت: انتخابات بزرگترین عرصه سیاسی هر کشوری و از جمله کشور جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و به جرأت می توانم بگویم که انتخابات 28 خرداد ماه جاری مهمترین حادثه کشور ما در سال 1400 است.

استاندار اصفهان افزود: به همان اندازه که این انتخابات و حضور پرشور مردم در آن برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به همان اندازه این عرصه فرصتی برای دشمنان قسم خورده نظام است تا نیات شوم و اغراض پلید خود را عملی کنند و بنابراین تکلیف مردم، مسؤولان و دستگاه ها به خصوص دستگاه های امنیتی و انتظامی روشن است که آمادگی خود را در همه زمینه ها و همه حوزه ها بالا ببرند.

وی با بیان اینکه مردم از مسؤولان و دست اندکاران برگزاری انتخابات انتظار دارند تا هم در سلامت انتخابات و هم امانتداری از آرای آن ها بکوشند، ابراز داشت: طبق قانون بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی مسؤول امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق های آرا است

نیروی انتظامی مسؤول امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق های آرا است