مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 20:552021-06-14سياسي

آرزوی «هاشمی» برای تهران به روایت «هاشمی»


امیدوارم با رای به لیست جمهور به آرزوی آیت الله هاشمی که تبدیل شدن تهران به شهری برای زندگی و شهری مدرن و راحت و دارای آسایش برای همه بود، - رییس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم با رای به لیست جمهور به آرزوی آیت الله هاشمی که تبدیل شدن تهران به شهری برای زندگی و شهری مدرن و راحت و دارای آسایش برای همه بود، برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در همایش انتخاباتی تعدادی از نامزدهای لیست جمهور که در محله جیحون برگزار شد، گفت: من با این محله آشنایی کاملی دارم و خانواده شهید داودزاده که فرزندان عمه من هستند ساکن همین محدوده اند و اینجا برای خاطرات زیادی دارد.

وی با اشاره به تردد هواپیما و صدای آن در این محله گفت: یکی از مشکلات این محله همین هواپیما است که مردم واقعا اذیت می شوند.

قرار بود قبلا مهرآباد جابجا شود اما چون تعداد پروازها زیاد بود و برای مردم سخت بود که به فرودگاه امام خمینی(ره) بروند، این موضوع منتفی شد.

هاشمی با اشاره به نزدیکی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر گفت: انتخابات شوراها نباید تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرد چرا که اراده مردم در زندگی روزمره شان بستگی به این انتخابات شورا دارد.

هنوز جا دارد که شوراها به قدرت اصلی خود برسند و این مردمسالاری مویرگی باید کم کم رشد پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی «هاشمی» برای تهران به روایت «هاشمی»

آرزوی «هاشمی» برای تهران به روایت «هاشمی»