مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-14سياسي

استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیت های نفت و گاز اما محروم است


نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیت های نفت و گاز و گردشگری اما محروم است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیت های نفت و گاز و گردشگری اما محروم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق شبکه استانی با بیان اینکه برخی دولت ها با شعار ما توازن منطقه ای درست می کنیم شروع به کار کردند، افزود: چرا این دولت ها برای تحقق شعار خود موفق نشدند، زیرا دولت ها می خواستند فقط خودشان این کار را انجام دهند و به از مردم استفاده نکردند.

وی با اشاره به اینکه ما همه ایران را در تهران خلاصه کردیم اظهار کرد: 70 درصد بودجه های دولتی، ایجاد مراکز تفریحی، توزیع نیروی متخصص به طور کلی همه و همه در تهران اون هم در شمال تهران هزینه می شود.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تهران حدود 14میلیون جمعیت دارد و بیش از نیمی از این تعداد حاشیه نشین هستند، خاطرنشان کرد: این تبعیض مزمن منجر به تورم مزمن شده است چرا که فقرا در حال مالیات دادن به ثروتمندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیت های نفت و گاز اما محروم است

استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیت های نفت و گاز اما محروم است