مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-14بين الملل

بایدن: چین و روسیه به دنبال تضعیف همبستگی ما هستند/ پوتین، دشمنی شایسته است


رییس جمهور آمریکا با ادعای اینکه چین و روسیه در پی تضعیف همبستگی کشورهای ناتو در اقیانوس اطلس هستند، گفت به دنبال تقابل با روسیه نیست اما به فعالیت های مخرب نیز پاسخ خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا بامداد سه شنبه بعد از نشست سران کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) مقابل دوربین رسانه ها حاضر شد و به سخنرانی پرداخت.

بایدن در این نشست خبری گفت:  دیدار من با رییس جمهور اردوغان سازنده بود و مطمئنم که می توانیم با ترکیه به پیشرفت واقعی برسیم .

وی با تاکید بر اینکه تعهد آمریکا به بند پنجم معاهده ناتو، تزلزل ناپذیر و بسیار محکم است، توضیح داد:  دستورکار برنامه 2030 ناتو باید نیازهای این اتحاد در آینده، از جمله چین که چالش های سیستماتیک طولانی مدت برای ما دارد، برآورده کند.

.

رییس جمهور آمریکا درباره دیدار آتی با ولادیمیر پوتین همتای روسی خود گفت: چیزی را که قرار است به رییس جمهور پوتین بگویم، به متحدانمان [در ناتو] گفتم؛ اینکه به دنبال تقابل با روسیه نیستیم اما اگر روس ها فعالیت های مخرب را ادامه دهند، ما نیز پاسخ می دهیم .

بایدن ضمن تکرار اتهام زنی ها و ادعاهای بی اساس علیه مسکو و پکن، اظهار داشت: روسیه و چین به دنبال تضعیف همبستگی ما در اقیانوس اطلس هستند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: چین و روسیه به دنبال تضعیف همبستگی ما هستند/ پوتین، دشمنی شایسته است

بایدن: چین و روسیه به دنبال تضعیف همبستگی ما هستند/ پوتین، دشمنی شایسته است