مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 18:302021-06-14سياسي

دنبال خردورزی در سیاست خارجی هستیم


رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه در سیاست خارجی به دنبال حکمت و خرد ورزی هستیم، گفت: مردم نباید با صندوق های رای قهر کنند.

- ، علی نیکزاد شامگاه دوشنبه در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت با حضور حامیان آیت الله رییسی در ساری برگزار شد با بیان اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب، حکمرانی اسلام را بنا نهادند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب با پیروزی انقلاب، جمهوریت را در دل اسلام بر مردم ایران به ارمغان آوردند و اجازه دادند جمهوریت یعنی مردم سالاری دینی در دل انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

وی افزود: امام راحل انقلاب اسلامی را زمانی که ریشه اش قوی نشده بود به طوفان سپرد و با طوفان رفراندوم 98/2 مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و اسلام و جمهوریت در درون اسلام را پذیرفتند.

نیکزاد با بیان اینکه مردم با تکیه بر جمهوریت نظام اسلامی دولت و مجلس های مختلف را شکل دادند، گفت: اما متأسفانه در هشت سال اخیر دولت فعلی بر آرمان های الهی و انسانی انقلاب اسلامی وفادار نماند به گونه ای که بعضی ها نسبت به جمهوری اسلامی طمع ورزیدند و آنهایی که منفور بودند بدون شناخت از ایران اعلام کردند ما کریسمس 2019 را در تهران جشن خواهیم گرفت.

رییس ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه زمانی که قوه قضاییه بنا بر نظر سنجی ها و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال خردورزی در سیاست خارجی هستیم

دنبال خردورزی در سیاست خارجی هستیم