مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-14سياسي

مهرعلیزاده :مردم به سختی زندگی می کنند


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد که مردم خیلی به سختی زندگی می کنند، اما نجابت می کنند و حرفی به زبان نمی آورند.

- کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد که مردم خیلی به سختی زندگی می کنند، اما نجابت می کنند و حرفی به زبان نمی آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شامگاه دوشنبه در برنامه ای تبلیغاتی که در بخش خبری 10:30 شبکه دو سیما پخش شد، با تاکید بر اینکه معیشت و گذران زندگی مردم نخستین اولویت امروز مردم است، گفت: مردم خیلی به سختی زندگی می کنند، اما نجابت می کنند و حرفی به زبان نمی آورند.

وی بابیان اینکه کشور ما کشوری غنی از همه لحاظ است، اظهار کرد: مردم باغیرت و جوانان باهوش و تحصیلکرده ای داریم که به عنوان سرمایه کشور محسوب می شوند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: امروز 5600 شهرک صنعتی در کشور داریم که تقریبا 1100 شهرک امروز تعطیل است؛ علت این شرایط عدم اجرای درست قوانین است.

مهرعلیزاده در پاسخ به پرسشی درباره شیوه های مواجهه او با موضوع فساد در دولت به تعریف مفهوم فساد پرداخت و گفت: انواع فساد شامل فساد اداری، مجوزها و امضاهای طلایی و .

است.

منشأ فساد رانت، دخالت دولت، عدم کنترل ها و عدم شفافیت ها و نبود دستگاه های ناظر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده :مردم به سختی زندگی می کنند

مهرعلیزاده :مردم به سختی زندگی می کنند