مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 18:102021-06-14سياسي

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار: اگر حاج قاسم نبود آمریکا ظریف را تحویل نمی گرفت


رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار: اگر حاج قاسم نبود آمریکا ظریف را تحویل نمی گرفت رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار کشور گفت: مردم به خاطر رد صلاحیت شدن برخی دلسرد نیستند، مردم از مدیریت ها و گرانی ها مایوس هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب عصر امروز در جمع مردم شهرکرد، با بیان اینکه رسانه در دنیای امروز فرصتی در اختیار امام مسلمین است، اظهار داشت: در زمان حضرت علی (ع)، ایشان در نماز جمعه سخن می گفت و کسانی که پشت خطیب، تحت عنوان جارچی بودند سخنان را می فهمیدند اما خلاف آن برای مردم می گفتند.

وی اضافه کرد: حرف های امیرالمومنین(ع) از این طریق به صورت اشتباه به مردم می رسید، امام فرمود همین ها پشت من را شکستند، در نتیجه مردم از علی بریدند، مردم به علی(ع) می گفتند این قدر جنگ را مینداز و مقصر جنگ ها را امام علی(ع) می دانستند.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار بیان داشت: رییس جمهور و تمام سیاستمداران بزرگ دنیا، مقام معظم رهبری را در تمام امور می شناسند، آقای روحانی می داند که مقام معظم رهبری برای مذاکره اجازه داد، همچنین چندین بار گفته که سخنان مقام مقام معظم رهبری نجات شان داد.

وی ادامه داد: زمانی که آمریکا گفت ما برجام را پاره می کنیم، مقام معظم رهبری گفت ما آن را آتش می زنیم و این معنا را سیاستمداران خوب می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار: اگر حاج قاسم نبود آمریکا ظریف را تحویل نمی گرفت

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار: اگر حاج قاسم نبود آمریکا ظریف را تحویل نمی گرفت