مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:502021-06-14اقتصادي

واکنش وزیر نفت به بحث در مورد ماجرای افزایش قیمت بنزین


بیژن زنگنه وزیر نفت در پاسخ به سوال درباره ادعای برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم دولت است، گفت: مصوبه دولت که چاپ شده و در اختیار همه است، - ما نوشتیم افزایش قیمت بنزین در راستای اجرای تصمیم سران سه قوه است و این تصمیم در دولت گرفته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر نفت گفت: در مصوبه افزایش قیمت بنزین نوشته شده که این مصوبه در اجرای تصمیم سران سه قوه است.

بیژن زنگنه امروز در حاشیه مراسم گشایش رسمی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، در پاسخ به سوال درباره ادعای برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه افزایش قیمت بنزین تصمیم دولت است، گفت: مصوبه دولت که چاپ شده و در اختیار همه است، ما نوشتیم افزایش قیمت بنزین در راستای اجرای تصمیم سران سه قوه است و این تصمیم در دولت گرفته نشده است.

وی همچنین درباره کرسنت نیز گفت: اگر قرار باشد صحبت کنیم خیلی صحبت ها است، اما ترجیح کشور این است که ما وارد نشویم چون پرونده زنده (در جریان) داریم.

وزیر نفت افزود: اگر قرار باشد در این زمینه بگوییم، حرف های زیادی برای گفتن داریم که خیلی از چیزها عکس می شود.

وی به در آینده خیلی کار خواهیم داشت، گفت: این ظرفیت ها راه بیافتد و همزمان توسعه و تولید نفت و رشد زنجیره آن همراه با صنایع پایین دستی اتفاق بیافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر نفت به بحث در مورد ماجرای افزایش قیمت بنزین

واکنش وزیر نفت به بحث در مورد ماجرای افزایش قیمت بنزین