مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-14سياسي

مدیرمسئول روزنامه کیهان: مشارکت در انتخابات صد در صدی خواهد بود


مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه به نظر من مشارکت در انتخابات پیش رو صد در صدی خواهد بود، گفت: برخی با حضور در پای صندوق های اخذ رای در انتخابات شرکت می کنند و برخی نیز با عدم حضور.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در گفتگو با فارس و در پاسخ به این سوال که نظر او را درباره میزان مشارکت در انتخابات 1400 چیست، اظهار داشت: به نظر من مشارکت در انتخابات پیش روی صد در صدی خواهد بود.

وی افزود: همه واجدان شرایط در انتخابات شرکت می کنند، برخی با حضور در پای صندوق ها، رای خود را به صندوق می ریزند و برخی دیگر با عدم حضور در پای صندوق ها رای می دهند.

شریعتمداری ادامه داد: بر اساس یک قاعده و فرمول شناخته شده که منطقی و علمی نیز هست، کسانی که در مراکز اخذ رای حضور پیدا نمی کنند و برگه رای خود را به صندوق ها نمی اندازند نیز بر خلاف تصور خود، هم در انتخابات شرکت کرده اند و هم رای داده اند و نکته درخور توجه آن که این افراد به نامزدی که قبولش ندارند رای داده اند؛ چرا که اگر رای خود را به صندوق می ریختند به حساب نامزد مورد علاقه شان و یا نامزدی که به خواسته آنها نزدیکتر بود نوشته می شد مدیرمسئول روزنامه کیهان با باین اینکه این عده به نفع نامزدی که مورد قبولشان نیست رای داده اند و نباید تصور کنند که از شرکت در انتخابات و رای دادن خودداری کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرمسئول روزنامه کیهان: مشارکت در انتخابات صد در صدی خواهد بود

مدیرمسئول روزنامه کیهان: مشارکت در انتخابات صد در صدی خواهد بود