مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-14اقتصادي

نامه بدهکار بانکی به همتی: همه بدهی را تسویه کردم


یکی از بدهکاران کلان بانکی در نامه ای خطاب به همتی نوشت: بدهی ها را تسویه کرده ام و بابت وام 500 میلیاردی 3 هزار میلیارد پرداخته ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در جریان مناظرات انتخابات ریاست جمهوری، بحث 11 ابربدهکار بانکی که 90 هزار میلیارد تومان بدهی دارند از سوی نامزد های مختلف مطرح شد.

در نهایت عبدالناصر همتی که تا پیش از ورود به رقابت های انتخاباتی ریاست کل بانک مرکزی را در اختیار داشت و از سوی دیگر نامزد ها به دلیل کم کاری در وصول بدهی ها ملامت شده بود، لیستی را به عنوان لیست 11 ابربدهکار از جیب درآورد و بدون اینکه آن را بخواند از سید ابراهیم رییسی دیگر کاندیدای انتخابات درخواست کرد که لیست را بخواند.

پس از مناظره، تصویر یک لیست دست نویس در فضای مجازی منتشر شد و ادعا شد این همان لیست 11 نفره است.

نکته جالب این لیست آن بود که بسیاری از افراد نام برده در این لیست افراد نام آشنایی بودند و در چند سال اخیر برای آن ها پرونده تشکیل شده و دادگاه های رسیدگی به جرایم آن ها نیز برگزار شده بود.

در تازه ترین اتفاق درباره لیست بدهکاران بانکی، رسول دانیال زاده یکی از افرادی که نام وی در صدر لیست منتشر شده دیده می شد در نامه سرگشاده ای خطاب به همتی نوشته است: بدهی ها را تسویه کرده ام و بابت وام 500 میلیاردی 3 هزار میلیارد پرداخته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بدهکار بانکی به همتی: همه بدهی را تسویه کردم

نامه بدهکار بانکی به همتی: همه بدهی را تسویه کردم