مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-14سياسي

تدوین کتاب و تصویرنگار کرونا در سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: به منظور به تصویر کشیدن فعالیت های مدافعان سلامت، کتاب، تصویرنگار و ویژه نامه کرونا در این استان تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی عصر امروز در نخستین جلسه از کارگروه جامعه پزشکی و دستگاه های نظام سلامت و ستاد بزرگداشت برنامه های دفاع مقدس و مقاومت 1400 که در دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ایثار و فداکاری مدافعان سلامت در ایام شیوع بیماری کروناویروس، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را زنده کرد و مسیری برای آیندگان گشوده است که فرزندانمان با الهام گرفتن از این اقدامات زیبا در مسیر اسلام گام بردارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: باید فضایی برای برگزاری برنامه هایی در راستای به تصویر کشیدن ایثار و گذشت کرونا و ویژه نامه کرونا تدوین شده و امیدوارم بتوانیم گوشه ای از زحمات همکاران را به تصویر بکشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ضمن تأکید بر مشارکت همه دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: افتخار می کنم که در استانی فعالیت دارم که در دوران رعب انگیز و اضطراب آور شیوع کرونا ویروس، حتی یک نفر هم محل خدمت خود را ترک نکرد و با روحیه جهادی و ایثارگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین کتاب و تصویرنگار کرونا در سمنان

تدوین کتاب و تصویرنگار کرونا در سمنان