مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-14سياسي

حضور نیروی دریایی ارتش در نیم کره غربی نقطه عطفی در این نیرو است


حضور یگان های نیروی دریایی ارتش در نیم کره غربی بدون پهلوگیری در بندرها، یک نقطه عطفی در این نیروی راهبردی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین الحاق ناوشکن دنا و ناو مین شکار شاهین در جمع خبرنگاران، با تأکید بر اینکه الحاق ناوشکن دنا جهش فوق العاده در توان رزمی نیروی دریایی ارتش، ایجاد می کند، گفت: حضور یگان های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نیم کره غربی بدون پهلوگیری در بندرها، یک نقطه عطفی در این نیروی راهبردی است.

وی گفت: جوانان امروز افتخار می کنند که با شناورها و تجهیزاتی مأموریت های بزرگ دریانوردی در اقیانوس ها و آب های آزاد را انجام می دهند که به دست متخصصان خودمان ساخته شده است.

فرمانده ارتش با تأکید بر اینکه الحاق ناوشکن دنا و ناو مین شکار شاهین ، یک اتفاق مهم است و یک جهش فوق العاده در توان رزمی نیروی دریایی ارتش ایجاد می کند، اضافه کرد: تعداد قابل توجهی از این تجهیزات در سال های اخیر به نیروی دریایی اضافه شد، در آینده نزدیک هم شاهد اضافه شدن تعداد دیگری خواهیم شد.

امیر موسوی ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در ساخت ناوشکن دنا نقش داشته اند خاطرنشان کرد: این روز به واسطه پیوستن ناوشکن دنا و ناو مین شکار شاهین به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نیروی دریایی ارتش در نیم کره غربی نقطه عطفی در این نیرو است

حضور نیروی دریایی ارتش در نیم کره غربی نقطه عطفی در این نیرو است