مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-14سياسي

آزمون بزرگ بیمه مرکزی؛ آیا اسناد تأیید صلاحیت حرفه ای «تاجگردون» منتشر می شود؟


خبرگزاری فارس در راستای تنویر افکار عمومی از بیمه مرکزی در خواست افشا اسناد احراز صلاحیت تاجگردون را دارد و اینکه طبق کدام شرایط گرداندن یک انجمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با افشا فیش حقوق نجومی غلامرضا تاجگردون مدیرعامل سابق بیمه سرمد، پیرو حواشی پیش آمده و واکنش به این موضوع در مناظرات تلویزیونی، فارس نسبت به بررسی سوابق صلاحیت حرفه اقدام کرده است.

طبق بررسی های خبرنگار فارس، مطابق تبصره 1 ماده 2 آیین نامه 90 نحوه احراز صلاحیت حرفه ای کارکنان کلیدی موسسات بیمه ای، وی با داشتن مدرک فوق لیسانس باید 8 سال تجربه مدیریتی که نیمی از آن باید تجربه مدیریت بیمه ای باشد را ارائه نماید.

این در حالی است که طبق اسناد، تاجگردون از تاریخ 87/10/23 لغایت 93/10/23 در پست  دبیرکل سندیکای بیمه گران مشغول بوده حال آنکه اعتبار نامه او به عنوان نماینده گچساران در مجلس در تاریخ 90/12/25 صادرشده است.

یعنی با فرض اینکه دبیرکل یک انجمن شغل تمام وقت بیمه ای محسوب شود، به علت تداخل در امر نمایندگی در سوابق تاجگردون 8 ماه کسری وجود دارد.

خبرگزاری فارس در راستای تنویر افکار عمومی از در عملکرد و عدم نظارت دقیق توسط بیمه مرکزی در چندسال اخیر موجب آسیب به شرکت های بیمه مخصوصا در حوزه بازار بورس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون بزرگ بیمه مرکزی؛ آیا اسناد تأیید صلاحیت حرفه ای «تاجگردون» منتشر می شود؟

آزمون بزرگ بیمه مرکزی؛ آیا اسناد تأیید صلاحیت حرفه ای «تاجگردون» منتشر می شود؟