مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-14سياسي

رقابت انتخاباتی بین جریان انقلابی و غربگراست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری المیادین که روز گذشته میزبان مناظره عباس عبدی و سید حسین نقوی حسینی بود، در ویژه برنامه ساعت 15: - یک پژوهشگر مسائل سیاسی و راهبردی با حضور در ویژه برنامه انتخاباتی شبکه المیادین برای انتخابات ایران تأکید کرد که رقابت انتخاباتی از اصولگرا و اصلاح طلب عبور کرده و اکنون میان انقلابِی ها و غربگراهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری المیادین که روز گذشته میزبان مناظره عباس عبدی و سید حسین نقوی حسینی بود، در ویژه برنامه ساعت 15:30 (به وقت تهران) برای انتخابات ریاست جمهوری ایران، از علی اکبر رائفی پور، پژوهشگر امور راهبردی دعوت به عمل آورد.

رائفی پور در این برنامه درباره سوالاتی در خصوص رقابت میان دو جریان اصلاح طلب و اصولگراست، تأکید کرد، مردم از این مرحله عبور کرده اند و رقابت در انتخابات کنونی میان انقلابی ها و غربگراهاست.

او توضیح داد که اگر بخواهد مثالی بزند به آقای علی لاریجانی اشاره می کند که ریشه اش را اصولگرا می دانند، اما با دولت روحانی که به غرب متمایل بود، همسو بود و در همین چارچوب نامزد انتخابات شد و مقابل نامزدان اصولگرا قرار داشت.

رائفی پور در پاسخ به سوال مجری برنامه که آنچه اشاره کردید نکته مهمی است که نه اصولگرایی نه اصلاح طلبی و منظور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت انتخاباتی بین جریان انقلابی و غربگراست

رقابت انتخاباتی بین جریان انقلابی و غربگراست