مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-14سياسي

توسعه امامزاده سید عباس آرزوی دیرینه مردم بجنورد بود


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) در مرکز استان آرزوی دیرینه مردم بجنورد بود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه حرم امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) در مرکز استان آرزوی دیرینه مردم بجنورد بود.

محمد وحیدی در آیین کلنگ زنی مجموعه مذهبی، فرهنگی و تاریخی امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) که 24 خرداد ماه انجام شد، اظهار کرد: از اینکه مقدمات اجرایی شدن این قبیل طرح ها در خراسان شمالی انجام شد باید شکرگزار خداوند باشیم.

وی افزود: در سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی چند کلید واژه و مفهوم جدید خلق شد که سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از آنها است.

وی ادامه داد: مقدمات تمدن سازی ایرانی اسلامی پس از پیروزی انقلاب شروع شد و در اولویت گام دوم انقلاب نیز قرار دارد، اجرای این قبیل طرح های تاریخی-فرهنگی-مذهبی-اقتصادی در زمره همین موضوعات قرار می گیرد و خوشبختانه اجرای این پروژه در مکانی صورت می گیرد که سابقه فرهنگی و مذهبی مردم بجنورد نیز از همان جا شروع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه امامزاده سید عباس آرزوی دیرینه مردم بجنورد بود

توسعه امامزاده سید عباس آرزوی دیرینه مردم بجنورد بود