مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-14سياسي

استحاله و حذف الحشد الشعبی توهمی محال است


مقاومت اسلامی نُجَباء در سالروز تأسیس بسیج مردمی عراق با صدور بیانیه ای، هرگونه اراده برای حذف، به حاشیه راندن یا استحاله این نهاد مردمی را توهمی محال خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه ای نُجَباء ، در سالروز صدور فتوای جهاد کفایی از سوی مرجعیت عالی عراق و تشکیل سازمان بسیج مردمی، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء طی بیانیه ای با تجلیل از این حادثه بزرگ تاریخ معاصر، خاطرنشان ساخت: پس از حدود صد سال، بار دیگر فرزندان "ثوره العشرین" (انقلاب 1920) از مرکز و جنوب عراق برخاسته و پیر و جوان به ندای مرجعیت برای دفاع از مقدسات و جهاد علیه کفر و طغیان لبیک گفتند و صحنه هایی بی سابقه آفریدند.

در این بیانیه، فتوای جهاد و تأسیس الحشد الشعبی "اسطوره لرزاننده قلعه های مستکبران" خوانده شده که سزاوار است در زمره اعیاد میهنی عراق به شمار رود.

مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن یادآوری کشتارهای روزانه، گورهای جمعی و فراگیر شدن ناامنی در ایام بی پناهی ملت عراق، تأکید کرد: تولد بسیج مردمی و پیروزی های آن، معادله قدرت را دگرگون ساخت.

در ادامه بیانیه، تصریح شده است: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء وجود الحشد الشعبی را همچون آب و هوا، ضرورتی برای بقای اکثریت ملت می دانیم؛ زیرا هیچ عاقلی نمی خواهد به گذشته تاریکی بازگردد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحاله و حذف الحشد الشعبی توهمی محال است

استحاله و حذف الحشد الشعبی توهمی محال است