مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:302021-06-14سياسي

مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی: آقای مصلحی معیار سنجش مصلحت نظام شده است؟!


غلامعلی رجایی، مشاور سابق آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: فردای روزی که ایشان را رد کردند من ملاقاتی داشتم و گفتم بد شد؛ ایشان گفتند اتفاقا خیلی هم خوب شد.

- مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اینکه آقای هاشمی آمادگی ورود به انتخابات سال 92 را نداشتند، گفت: اصل این حرف درست است که آقای مصلحی رفته و گفته ساعت به ساعت دارد رأی آقای هاشمی بالا می رود و مصلحت نیست که ایشان رییس جمهور شود.

اما آیا آقای مصلحی معیار سنجش مصلحت نظام شده است؟! غلامعلی رجایی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در واکنش به اظهارات وزیر اسبق اطلاعات در خصوص رد صلاحیت آیت هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آقای هاشمی آمادگی ورود به انتخابات سال 92 را نداشتند و من خودم شاهد بودم هفته ها و ماه ها مراجعات مکرری انجام شد تا ایشان را قانع کردند و به رهبری گفتند من می آیم و بعد هم ثبت نام کردند.

مشاور سابق آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه داد: رهبری جواب رد یا اثباتی به سخنان آقای هاشمی نداشتند و ایشان خودشان به تصمیم رسیدند و به رهبری هم گفتند برای اینکه حماسه ایجاد شود من شرکت می کنم.

وی گفت: بعد از ثبت نام آقای هاشمی در انتخابات سال 92 این طور که من شنیده ام، ظاهرا آقای مصلحی و معاونینش درخواست ملاقات با اعضای شورای نگهبان را می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی: آقای مصلحی معیار سنجش مصلحت نظام شده است؟!

مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی: آقای مصلحی معیار سنجش مصلحت نظام شده است؟!