مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-14سياسي

ظرفیت ها و نقش مهم استان قم در پیشرفت و جهش کشور


داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت های متعدد استان قم گفت: این استان با این ظرفیت ها سهم بزرگی در پیشرفت و جهش کشور دارد.

- ، سعید جلیلی عصر دوشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان قم با اشاره به شهر قم به عنوان سنگر مهم تراث اهل بیت، سنگر مقاومت در برابر استعمار و وادادگی در عصر پهلوی گفت: همین سرمایه معنوی و با قیام 19 دی و شهادت مردمش انقلاب اسلامی شکوفا شد.

وی قم را تکیه گاه فرهنگی کشور خواند و گفت: در یکی از مذاکراتی که با کشورهای 5+1 داشتیم بحث می کردند در مورد قدرت ایران، من گفتم که شما اشتباه می کنید قم ذرات خانه قدرت ایران است، قم و حوزه علمیه گران قدر و گران سنگ آن است که چنین قدرتی را آفریده است اندیشه زلال و ناب آن، اندیشه ولایی و توحیدی این است که به کشور ما چنین قدرت بخشیده است، معنویت و معارف اهل بیت است که مهم ترین پیشران کشور به سمت جهش، پیشرفت و رشد است.

داوطلب سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: الگویی که انقلاب اسلامی خلق کرد بر پایه معنویت مردم بنا شده است، مردم عزیز قم، ما امروز در آستانه یک انتخاب قرار داریم، انتخاب اینکه آیا چهار سال آینده کشور را به صورت روزمره اداره کنیم؟ یا اینکه می خواهیم چند مشکل آن را حل کنیم؟ و یا اینکه نه می خواهیم کشور را مبتنی بر مبانی اهل بیت و قرآن کریم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ها و نقش مهم استان قم در پیشرفت و جهش کشور

ظرفیت ها و نقش مهم استان قم در پیشرفت و جهش کشور