مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:202021-06-14اجتماعي

جذب نیرو در شهرداری تهران باید از طریق نرم افزار و بدون رانت باشد


نامزد ششمین دوره شورای اسلامی تهران، ری و تجریش گفت: در صورت نیاز به نیروی انسانی جدید از ترکیب ارتباط نرم افزارهای پرسنلی و نرم افزار ارزشیابی جامع و شایسته سالاری استفاده می شود.

- در پاسخ به این سوال که هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های شما در دوره جدید شورا چیست؟ اظهار داشت: ارائه خدمات بیشتر با کیفیت بهتر با مشورت و همکاری شهروندان محترم تشکیل گروه های همسایگی همیار برای مشورت و نظارت و همیاری در امور محله افزایش وسایل نقلیه عمومی و برقی نمودن برخی از خودروها و وسایل گازسوز خانگی انجام اکثر ارتباطات و خدمات به صورت غیر حضوری در حداقل زمان در نتیجه کاهش ترافیک شهری و کاهش آلودگی هوا ایجاد منابع درآمدی جدید صحیح و سالم برای شهرداری بدون افزایش عوارض اصلاح شرایط کالبدی خیابان ها و ساختمان ها ارائه خدمات مشاوره و روش های زندگی سالم و با نشاط کاهش هزینه های جاری شهرداری از هدف گذاری های بنده در دوره جدید شورا است.

وی در پاسخ به این سوال که شهرداری ها هم اکنون با مشکل درآمد مواجه هستند، برنامه های شما برای ایجاد درآمد پایدار چیست؟ و چه برنامه ای برای حذف هزینه های غیر ضروری و اختصاص آن به اقدامات عام المنفعه برای برخورداری یکسان همه مردم دارید؟ نیز گفت: فعالیت های زیر به عنوان شهرستان معین بودن تهران جهت کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نیرو در شهرداری تهران باید از طریق نرم افزار و بدون رانت باشد

جذب نیرو در شهرداری تهران باید از طریق نرم افزار و بدون رانت باشد