مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-14سياسي

ضرورت قانونمداری و بی طرفی از سوی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی پیشوا


نمایندگان فرماندار باید اخلاق مدارانه و بر اساس اصل قانونمداری و بدون طرفداری و جانبداری از فرد یا گروه خاصی، امر انتخابات را پیش برده و کمک کنند تا انتخابات در آرامش کامل برگزار شود.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پیشوا گفت: نمایندگان فرماندار باید اخلاق مدارانه و بر اساس اصل قانونمداری و بدون طرفداری و جانبداری از فرد یا گروه خاصی، امر انتخابات را پیش برده و کمک کنند تا انتخابات در آرامش کامل برگزار شود.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگار ایسنا بیان کرد: افرادی که به عنوان نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی حضور پیدا می کنند باید آگاهی کامل از شرح وظایف قانونی خود داشته باشند.

وی ادامه داد: نمایندگان فرماندار صرفاً به تجربیات خود اتکا نکنند و ضمن مطالعه و مرور قوانین، از آموزش های ارائه شده بهره لازم را ببرند.

عباسی عنوان کرد: نمایندگان فرماندار باید اخلاق مدارانه و بر اساس اصل قانونمداری و بدون طرفداری و جانبداری از فرد یا گروه خاصی، امر انتخابات را پیش برده و کمک کنند تا انتخابات در آرامش کامل برگزار شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا خاطر نشان کرد: امور اجرایی و مدیریت شعبه باید فقط توسط نماینده فرماندار انجام شود و دیگر عوامل شعبه نیز در حیطه وظایف خود کمک رسان نمایندگان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت قانونمداری و بی طرفی از سوی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی پیشوا

ضرورت قانونمداری و بی طرفی از سوی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی پیشوا