مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:502021-06-14سياسي

تشکیلات گروه های جهادی کرونا باید تقویت شوند


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، بر تقویت جریان اصیل مواسات و شتاب بیشتر آن برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان یک راهبرد باید تقویت شود و در برنامه های اجتماعی آتی کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل 250 گروه جهادی در منطقه 15 تهران، خاطرنشان کرد: این گروه های جهادی را باید به عنوان یک هویت جدید اجتماعی شناخته شده و از ظرفیت آنان بهره گیری شود.

زالی در ادامه به اجرای طرح اجتماعی محله محور حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی موفق و هدفمند و بین سازمانی اشاره کرد که با توفیقات فراوان همراه بود و افزود: یک سرمایه اجتماعی مبتنی بر نشاط نوین در این طرح در اجتماع ما شکل گرفت که باید سر فرصت ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از تمامی سازمان ها و نهادهای دست اندرکار اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی از مشارکت آموزش و پرورش به ویژه در حوزه آموزش و ارتقای سطح سواد سلامت شهروندی تقدیر کرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، اهدای 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط گروه جهادی بحرالعلوم را اقدامی ستودنی برشمرد و بر تقویت جریان اصیل مواسات و شتاب بیشتر آن برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات گروه های جهادی کرونا باید تقویت شوند

تشکیلات گروه های جهادی کرونا باید تقویت شوند