مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:402021-06-14اقتصادي

مرکز هوشمند پست خراسان رضوی تا انتهای تیر ماه راه اندازی می شود


مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی سومین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست کشور در استان خراسان رضوی تا پایان تیر ماه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت ملی پست از راه اندازی سومین مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست کشور در استان خراسان رضوی تا پایان تیر ماه خبر داد.

رمضانعلی سبحانی فر درحاشیه آیین افتتاح اولین پارک تولید محتوای دیجیتال که ظهر امروز، 24 خرداد، با حضور آذری جهرمی برگزار شد، اظهار کرد: مرکز هوشمند تجزیه ومبادلات پست خراسان رضوی تا پایان تیر ماه سال جاری راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 2 مرکز هوشمند در تهران و اصفهان راه اندازی شده، عنوان کرد: مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات خراسان رضوی تا پایان تیر افتتاح و مکانیزاسیون سه مرکز دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه مبادلات اینترنتی بخش زیادی از فعالیت پست کشور را شامل می شود افزود: هم اکنون 40 درصد از مرسولات پستی مربوط به خریدهای اینترنتی است.

سبحانی فر افزود: در شرایط کنونی خریدهای اینترنتی بخش قابل توجهی از ترافیک پستی کشور را به لحاظ حجمی تشکیل می دهد و بر این اساس ظرفیت ناوگان درون شهری پست به میزان 100 درصد و ناوگان برون شهری به میزان 30 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز هوشمند پست خراسان رضوی تا انتهای تیر ماه راه اندازی می شود

مرکز هوشمند پست خراسان رضوی تا انتهای تیر ماه راه اندازی می شود