مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:402021-06-14سياسي

پیشرفت ایران بدون پیشرفت لرستان ممکن نیست


یک کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سایه مردم بر سر دولت همان دولت سایه است، یعنی یک گفتمان و تفکر برای اینکه یک جهاد بزرگ و سترگ برای پیشرفت ایران شکل بگیرد، - ایسنا/لرستان یک کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سایه مردم بر سر دولت همان دولت سایه است، یعنی یک گفتمان و تفکر برای اینکه یک جهاد بزرگ و سترگ برای پیشرفت ایران شکل بگیرد، پیشرفت ایران بدون پیشرفت لرستان ممکن نیست.

سعید جلیلی در گفت وگو با مردم لرستان که از شبکه استانی افلاک پخش شد، اظهار کرد: ما خاطره حماسه های جوانان شما را در عرصه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس را فراموش نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما امروز در آستانه یک انتخاب برای چهار سال آینده قرار داریم، ادامه داد: انتخاب اینکه چگونه می خواهیم از توانمندی های کشور استفاده کنیم، یک نگاه این است که به حداقل های اکتفا کرده و کشور را به شکل روزمره اداره کنیم که ما فکر می کنیم این نگاه نادرست و ناصحیح است.

جلیلی افزود: باید کوشر را جهش داد، فرصت ها و توانمندی های مادی و معنوی که کشور ما دارد امروز می تواند باعث پیشرفت و جهش کشور باشد.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در هشت سال گذشته ما سعی کردیم شهر به شهر و روستا به روستا در 31 استان حضور پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت ایران بدون پیشرفت لرستان ممکن نیست

پیشرفت ایران بدون پیشرفت لرستان ممکن نیست