مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:402021-06-14سياسي

امور مربوط به کنگره شهدا بی منت انجام شود


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: شهدا بی منت و بی توقع جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و حداقل وظیفه ما نیز این است که در برگزاری باشکوه، جذاب و ماندگار کنگره ملی شهدای استان زنجان کوتاهی نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی کمیته فرهنگی کنگره 3535 شهید زنجانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و سایر اعضای این کمیته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه وقت زیادی تا برگزاری کنگره 3535 شهید باقی نمانده است، بیان کرد: انتظار داریم در فرصت باقی مانده کمبودهای گذشته جبران و کارها تا زمان برگزاری انجام شود.

آیت الله شیخ علی خاتمی با اشاره به کمیته بندی کنگره شهدا بیان کرد: کارهای خوبی از سوی کمیته ها انجام شده اما انسجام آنها کم است، در حالی که انتظار داریم دستگاه ها هماهنگی بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هرکس هرکاری در رابطه با برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا و برای رونق، شکوه و ماندگاری این کنگره به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده انجام دهد شرمنده شهدا نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور مربوط به کنگره شهدا بی منت انجام شود

امور مربوط به کنگره شهدا بی منت انجام شود