مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:352021-06-14سياسي

مشکلات اشتغال و آسیب های اجتماعی در کرمانشاه جدی است


نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات استان کرمانشاه گفت: مشکلات اشتغال و آسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه جدی است.

- ، علیرضا زاکانی بعد از ظهر امروز در گفتگوی اختصاصی با مردم استان کرمانشاه که از شبکه تلویزیونی زاگرس و رادیو کرمانشاه ساعت 16 و 30 دقیقه پخش شد، اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد پیش رو نقش بسیاری در وضعیت اقتصادی مردم دارد زیرا 85 درصد منابع کشور در اختیار رییس جمهور است.

وی افزود: آنچه انسان از وضعیت کشور مشاهده می کند زیبنده مردم آگاه و متمدن، رهبری آگاه و جوانان پرشور و زنان نیست و همه امکانات کشور برای حل مشکلات مهیا است تا مشکلات مرتفع شود.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما با وجود اسلام عزیز، تمدن چند هزار ساله، مذاهب و اقوام گوناگون که ظرفیت بزرگی است با شرایط نامطلوبی مواجه هستیم شرایطی که فقر، فساد، تبعیض و بیکاری و تورم بر معیشت مردم فشار وارد می کند و این تعارضات باید حل شود.

زاکانی با اشاره به راه حل مشکلات کشور بیان کرد: راه حل مرتفع شدن مشکلات کشور حضور در پای صندوق های رأی است تا با رأی خود سرنوشت ملت را رقم بزنیم و اولین نکته در حل مشکلات راهی است که دولت به اشتباه طی کرده و آن نگاه ویژه به خارج از کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اشتغال و آسیب های اجتماعی در کرمانشاه جدی است

مشکلات اشتغال و آسیب های اجتماعی در کرمانشاه جدی است