مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-14سياسي

رسانه ها اهمیت حضور در انتخابات را برای جامعه تبیین کنند


فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رسانه ها باید در این مقطع تبیین کنند که اگر در انتخابات شرکت نکنیم چه لطمه ای خواهیم خورد و در مقابل حضور گسترده در پای صندوق های رای چه برکاتی برای کشور خواهد داشت.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رسانه ها باید در این مقطع تبیین کنند که اگر در انتخابات شرکت نکنیم چه لطمه ای خواهیم خورد و در مقابل حضور گسترده در پای صندوق های رای چه برکاتی برای کشور خواهد داشت.

سردار بهمن ریحانی، عصر امروز(24 خرداد) در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان که به همت سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خرداد، گفت: نباید به این انتخابات بعنوان یک رقابت حزبی و سیاسی نگاه کرد.

این انتخابات یک رزمایش بزرگ است که با حضور گسترده مردم به عامل بازدارندگی برای دشمنان نظام تبدیل خواهد شد.

ریحانی با بیان اینکه از مدت ها پیش دشمنان همه امکانات خود را به میدان آورده اند تا مردم را از حضور در این انتخابات دلسرد کنند، افزود: باید افرادی که گله مندند را برای شرکت در انتخابات متقاعد کنیم.

وی به نقش رسانه ها در تشویق مردم به حضور در انتخابات هم اشاره کرد و گفت: امروزه مردم نگاهشان به رسانه هاست و رسانه ها می توانند در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی نقش آفرینی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها اهمیت حضور در انتخابات را برای جامعه تبیین کنند

رسانه ها اهمیت حضور در انتخابات را برای جامعه تبیین کنند