مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-14سياسي

به حرمت شارحان و ناقلان و نگارندگان آگاهی، از دیروز تا فرد


آذربایجان عزیز و تبریز همیشه قهرمان در بهار امسال با خبری مسرت بخش که حاصل سالها انتظار و تلاش اهالی فرهنگ و ادب بود مشعوف گشت: موزه مطبوعات آذربایجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، گوهر آگاهی هماره روشنی بخش راه انسان در را بر تاریکخانه طالبان انحصار و ظلمت می تابانند و شایسته گرایی را نشر و عدالت طلبی را بسط می دهند تا فرصتهای همگون و مساوی در برابر قاطبه جامعه قرار گیرد.

اگر حرکت بسوی جامعه مدرن و متکثر را مصادف با شکوفایی مطبوعات سراسری و آزاد بدانیم، آنگاه به اهمیت گردش آزاد اطلاعات و اصحاب قلم و جریده آزاده مسلک را که بی شک مجاهدان جوامع مترقی هستند را پی می بریم.

در ایران ما، اولین حرکات اجتماعی و جنبش های پیشگام ضد استبداد در مجاورت مشروطه و بعد از آن و همچنین جنبش قیام ملی نفت و 15 خرداد بر علیه استبداد حاکم و در هنگامه انقلاب اسلامی ایران، همگی در التزام مطبوعات پیش رو و اصحاب قلم شجاع و بی محابای زمان بوده است.

با این مرور، لزوم حفظ میراث مربوط به مطبوعات کشور و منطقه آذربایجان که همواره پیشگام حرکات سیاسی و اجتماعی مترقی بوده است بیش از پیش عیان می گردد.

موزه مطبوعات آذربایجان، به واقع محلی است که تاریخ مکتوب در وهله اول و در یک مکان مشخص و متمرکز به منصه ظهور رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به حرمت شارحان و ناقلان و نگارندگان آگاهی، از دیروز تا فرد

به حرمت شارحان و ناقلان و نگارندگان آگاهی، از دیروز تا فرد