مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-14سياسي

پیروزی عقلانیت خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات است


رییس ستاد مرکزی عبدالناصر همتی در آذربایجان غربی با دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات همواره پیروزی عقلانیت بوده است.

- با تاکید بر لزوم مشارکت همه جانبه ملت ایران در انتخابات روز 28 خرداد اظهار کرد: خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات همواره پیروزی عقلانیت بوده است، امروز ایران ما برای برون رفت از مشکلات، نیازمند دولت نخبگان و شایستگان متخصصی است که گره از این مشکلات بگشایند و وطن را به سوی رشد و توسعه سوق دهند.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات 28 خردادماه به دلیل اهمیت و حساسیتی که در این برهه تاریخی کشور دارد نیازمند حضور و مشارکت همه اقشار، گروه ها و مردم در پای صندوق های رأی است.

رییس ستاد مرکزی عبدالناصر همتی با بیان اینکه رقیب ما در این انتخابات مشارکت پایین است، افزود: وظیفه ما این است بکوشیم تا قهر کنندگان با صندوق آرا را به مشارکت تشویق کنیم.

مشارکت بالا یعنی تضمین پیروزی عقلانیت که عصاره آن همتی است.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه ما در ستاد انتخاباتی همتی در آذربایجان غربی کمر همت بسته ایم تا در حد توان خود، مشارکت بالای انتخاباتی را رقم زنیم، اضافه کرد: از عموم مردم که دل در گرو سرزمین عزیزمان دارند و آینده این مرز و بوم برایشان مهم است، تقاضا دارم عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی عقلانیت خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات است

پیروزی عقلانیت خروجی مشارکت حداکثری در انتخابات است