مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-14سياسي

اهل سنت خراسان شمالی در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت


جمعی از علما، ائمه جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت خراسان شمالی در نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری از حضور حداکثری جامعه اهل سنت در انتخابات پیش رو خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه استانهای خبرگزاری تقریب، ائمه جمعه، جماعت مساجد و مدیران مدارس علمیه شاخص اهل تسنن خراسان شمالی طی نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری، ضمن قدردانی از رهنمودها و هدایت های دلسوزانه ولی امر مسلمین در دیدار اخیرشان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از مشارکت حداکثری و حماسی جامعه اهل سنت خراسان شمالی در انتخابات 28 خردادماه، جهت خنثی نمودن هرگونه دسیسه و توطئه های آمریکای جنایتکار، اسراییل غاصب و دیگر جیره خوارانش خبر دادند.

متن نامه به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمیا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْای کسانی که ایمان آورده اید؛ اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیغمبر و اولی الامر از خودتان را.

(النساء: 59)محضر مبارک ولی امر مسلمین و رهبر عزیزمان، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)سلام علیکمپیرو سخنان حضرتعالی در دیدار اخیرتان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ ما علمای اهل سنت خراسان شمالی؛ جنابعالی را همچون پدری دلسوز برای خود می دانیم و این نوید را به حضرتعالی می دهیم که مردم غیور و ولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل سنت خراسان شمالی در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت

اهل سنت خراسان شمالی در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت