مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-14سياسي

مشکل کمبود مسکن در کردستان را حل خواهم کرد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان نباید برای ازدواج دچار مشکل مسکن باشند، زمین برای ایجاد مسکن در کردستان کم نیست و زمین می تواند یکی از هزینه های جدی سبد خانواده ها را کاهش دهد و مسکن سازی رواج پیدا کند و این کاری شدنی و امکان پذیر است.

- حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی در مصاحبه استانی خود مطرح کرد: مشکل کمبود مسکن در کردستان را حل خواهم کرد ایسنا/کردستان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جوانان نباید برای ازدواج دچار مشکل مسکن باشند، زمین برای ایجاد مسکن در کردستان کم نیست و زمین می تواند یکی از هزینه های جدی سبد خانواده ها را کاهش دهد و مسکن سازی رواج پیدا کند و این کاری شدنی و امکان پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رییسی امروز (24 خرداد) در گفت وگوی تلویزیونی با شبکه استانی صدا و سیمای کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای زمینه های بسیار فراوانی برای فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و توسعه یافتگی است، این اقلیم اقلیمی است که خداوند برکات زیادی را به آن مرهمت کرده است.

رییسی یادآور شد: استان کردستان، استانی است که ذخائر فراوانی از جمله آب، زمین حاصل خیز و مردمانی پرتلاش دارد که می توانند با تلاش خود نه تنها برای استان بلکه برای کشور خود نقش آفرینی کنند، لذا علیرغم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود مسکن در کردستان را حل خواهم کرد

مشکل کمبود مسکن در کردستان را حل خواهم کرد