مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-14بين الملل

مذاکره کننده سابق درباره پول های بلوکه شده ایران، سفیر جدید سئول در تهران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد یون کانگ-هیون دیپلماتی که به تخصصش در امور دوجانبه، - وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد یون کانگ-هیون دیپلمات باتجربه این کشور را به عنوان سفیر جدید سئول در تهران منصوب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه کره جنوبی امروز (دوشنبه) اعلام کرد یون کانگ-هیون دیپلماتی که به تخصصش در امور دوجانبه، چندجانبه، سیاسی و اقتصادی معروف است را به عنوان سفیر جدید سئول در تهران منصوب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه کوریا هرالد ، یون همزمان با سمت معاون وزیر خارجه بین سال های 2017 تا 2020، مسئول مذاکرات با تهران درباره پول های بلوکه شده جمهوری اسلامی در بانک های کره جنوبی به دلیل تحریم های آمریکا بوده است.

یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی در خصوص انتصاب این دیپلمات به عنوان سفیر کره جنوبی در ایران گفت: انتظار داریم یون نقشی اساسی را در مدیریت پایدار و تقویت روابط دوجانبه با ایران در زمانی که روابط کره جنوبی و ایران از همیشه با اهمیت تر شده است، ایفا کند.

طبق این گزارش، یون سال 1987 خدمات خارجی خود را آغاز کرد و در نمایندگی های کره جنوبی در سازمان ملل، سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، لائوس، میانمار و ازبکستان خدمت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره کننده سابق درباره پول های بلوکه شده ایران، سفیر جدید سئول در تهران شد

مذاکره کننده سابق درباره پول های بلوکه شده ایران، سفیر جدید سئول در تهران شد