مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:552021-06-14ورزشي

اصفهان ظرفیت میزبانی رویدادهای بین المللی را دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در رشته های مختلف در سطح بین المللی گفت: استان اصفهان می تواند میزبان رویدادهای بین المللی و آسیایی باشد و منتظر هستیم تا از طریق فدراسیون یکی از رویدادهای مهم این رشته به اصفهان داده شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به میزبانی اصفهان در رشته های مختلف در سطح بین المللی گفت: استان اصفهان می تواند میزبان رویدادهای بین المللی و آسیایی باشد و منتظر هستیم تا از طریق فدراسیون یکی از رویدادهای مهم این رشته به اصفهان داده شود.

سیدمحمد طباطبایی امروز (دوشنبه- 24 خردادماه) در مجمع عمومی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اظهارکرد: نگاه علمی، دقیق و برنامه محوری را در هیئت تنیس روی میز شاهد هستیم و همین ویژگی موجب برتری این هیئت در کشور شده است.

وی افزود: با برنامه ریزی و استفاده از ماده 27، رییس هیئت تنیس روی میز توانست در زمینه زیر ساخت های این رشته فعالیت های خوبی داشته باشد.

خانه تنیس روی میز در حد استانداردهای بین المللی احداث شده است و دیگر فضاهای این رشته نیز بازسازی یا راه اندازی شدند.

وی تصریح کرد: هیئت تنیس روی میز توانسته همسو و در کنار برنامه های استراتژیک اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون برنامه های خود را اجرایی کند و امروزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان ظرفیت میزبانی رویدادهای بین المللی را دارد

اصفهان ظرفیت میزبانی رویدادهای بین المللی را دارد