مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:452021-06-14سياسي

آیت الله رییسی به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی دهد


مسئول ستاد دانشگاهیان رییسی در خصوص برخی شائبات در خصوص کناره گیری رییسی از انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت الله رییسی به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی دهد.

- ، سید محمد حسینی عصر امروز در تبریز با اشاره به اینکه رییسی از ادامه رقابت های انتخاباتی کناره گیری نمی کند، ادامه داد: توقعی که نیروهای انقلاب دارند این است که چهار نامزد دیگر به نفع رییسی انصراف بدهند.

وی با اشاره به اینکه باید شاهد انجام یک وفاق باشیم، ادامه داد: رییسی گزینه اصلی در شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و سایر تشکل ها است.

حسینی با تاکید بر اینکه در همه نظرسنجی ها فاصله زیادی بین آقای رییسی و سایر نامزدها وجود دارد، ادامه داد: ه بقیه نامزدها احترام می گذاریم و همه دوستان تلاش کرده و برنامه های خوبی ارائه کردند اما به نظر می رسد باید یکپارچه شویم تا رای ها در یک سبد ریخته شود.

وی با بیان اینکه آیت الله رییسی نشان داد در برخورد با دانه درشت ها با هیچکس حتی برادر رییس جمهور تعارف ندارد، افزود: باید از روز اول افراد کاربلد و با انگیزه را بر سرکار بیاورد و در حالی که آقایان در مناظره ها اسامی جاسوسان را به زبان می آورند و گویا خود را حامی آنان می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی دهد

آیت الله رییسی به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی دهد