مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-14اقتصادي

سرانه فضای سبز در شهر ارومیه افزایش یابد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت و مسئولان شهری تلاش خود را برای ارتقا سرانه فضای سبز در مرکز استان را به کار گیرند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت و مسئولان شهری تلاش خود را برای ارتقا سرانه فضای سبز در مرکز استان را به کار گیرند.

آیدین رحمانی دوشنبه بیست وچهارم خرداد ماه در جلسه کارگروه هوای پاک استان، که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سرانه فضای سبز به ازای هر نفر در کشور 15 مترمربع است این در حالی است که این رقم در شهر ارومیه 11.

5 مترمربع به ازای هر فرد است.

وی با تأکید بر اینکه میزان فضای سبز در شهر ارومیه افزایش یابد، خاطر نشان کرد: مدیریت و مسئولان شهری ارومیه نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا بتوان به میزان مطلوب کشوری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از تصویب انتقال مدیریت پاک جنگلی و پارک های فدک و عرشلوی ارومیه به شهرداری خبر داد و با اشاره به اهمیت هوای پاک در زندگی مردم، عنوان کرد: هوا ارتباط مستقیمی با سلامت و امنیت زندگی مردم دارد ازاین رو بر تمامی مسئولان و دستگاه ها وظیفه است تا برای جلوگیری از آلودگی هوا و اجرای قانون هوای پاک اهتمام بورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای سبز در شهر ارومیه افزایش یابد

سرانه فضای سبز در شهر ارومیه افزایش یابد