مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-14اقتصادي

توزیع 79 هزار وسیله سرمایشی بین نیازمندان/تامین 14هزار جهیزیه برای مددجویان


معاون اداری و مالی کمیته امداد از توزیع 79 هزار وسیله سرمایشی بین نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، مجید باجلان، معاون اداری و مالی کمیته امداد در مراسم توزیع 79 هزار دستگاه وسیله سرمایشی به خانواده های تحت حمایت که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: از این تعداد 55 هزار دستگاه کولر آبی در حال توزیع و 24 هزار دستگاه کولر گازی در حال تهیه است.

  وی ادامه داد: با توجه به گرمای زودرس هوا در بیشتر مناطق کشور و نیازسنجی انجام شده، توزیع این اقلام سرمایشی میان خانواده های تحت حمایت در سطح کشور با سرعت در حال انجام است.

  معاون اداری و مالی کمیته امداد تامین وسایل ضروری زندگی مددجویان را از وظایف این نهاد دانست و اضافه کرد: برای تامین 55 هزار دستگاه کولر آبی 238 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

  باجلان خاطرنشان کرد: در مناطق گرمسیر کشور توزیع کولر گازی پیش بینی شده است و به همین منظور 24 هزار دستگاه کولر گازی برای مددجویان در این مناطق در نظر گرفته شده است.

  وی با تقدیر از همراهی شرکت ها و کارخانجات تولیدی محصولات سرمایشی برای عمل به مسئولیت های اجتماعی در قبال اقشار محروم جامعه گفت: در تهیه این وسایل سرمایشی تاکید بر استفاده از کالاهای ایرانی و تولید داخل بوده و در مجموع 520 میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 79 هزار وسیله سرمایشی بین نیازمندان/تامین 14هزار جهیزیه برای مددجویان

توزیع 79 هزار وسیله سرمایشی بین نیازمندان/تامین 14هزار جهیزیه برای مددجویان