مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-14اقتصادي

توانمندسازی اقشار محروم با افزایش حداقل دستمزدها


نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزایش حداقل دستمزدها و اعطای کارت های اعتباری برای خرید اقساطی را دو راه کار خود برای توانمندسازی اقشار مردم عنوان کرد.

- ، عبدالناصر همتی عصر دو شنبه در گفتگو با مردم خراسان شمالی که از طریق شبکه اترک صورت گرفت، بر تسریع در واکسیناسیون عمومی و عادلانه تاکید کرد و با ابراز تأسف از حاکم شدن بیش از حد نگاه سیاسی بر امور اقتصادی اظهار کرد: چنین دیدگاهی به ویژه در استان ها باعث شده نتوانیم از ظرفیت های سراسر ایران استفاده کنیم.

این داوطلب ریاست جمهوری مشکل اساسی برای همه استان ها را نداشتن راهبرد ملی برای توسعه اقتصادی استان ها دانست و گفت: هر یک از استان های ایران دارای ویژگی های قومی، فرهنگی، آب و هوایی، نزدیکی به دریا و اشتراک مرزی با کشورهای همسایه هستند و علی رغم چنین ظرفیت هایی، کلکسیون مشکلات این استان ها ناشی از تمرکزگرایی در تهران و کلانشهرهای کشور است.

وی تمرکزگرایی را موجب خالی شدن روستاها از سکنه و افزایش حاشیه نشینی و به تبع آن افزایش معضلات اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: از مرکز به مسائل و مشکلات استان ها و شهرستان ها نگاهی سیاسی و امنیتی می شود و چنین نگاهی را باید تغییر داد چراکه اگر واقعاً خواهان توسعه استان ها هستیم باید ویژگی ها و ظرفیت های هر منطقه شناسایی شود و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی اقشار محروم با افزایش حداقل دستمزدها

توانمندسازی اقشار محروم با افزایش حداقل دستمزدها