مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-14سياسي

جذب توریست محور اصلی توسعه استان ها است


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه سیاست جذب توریست در کشور ناکارآمد است، گفت: پس از تسریع در واکسیناسیون عمومی، جذب توریست محور اصلی توسعه استان ها در دولت بنده خواهد بود.

- ، ناصر همتی عصر دوشنبه در گفتگو با مردم استان گیلان با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور مطلوب نیست و تداوم روند فعلی نتایج بدتری برای کشور دارد، اظهار کرد: بیکاری، مشکلات معیشتی و رفاه زندگی مردم تحت تأثیر تحریم ها به مرحله نامطلوبی رسیده و تغییر ریل اقتصادی و تغییر نگرش به اقتصاد از اولویت های کشور است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مشکل کشور این بوده که سیاست بیش از حد بر اقتصاد حاکم شده است، افزود: پتانسیل های موجود در استان ها به خوبی استفاده نشده و نگرش اقتصادی در بین مسئولین کم شده است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای سیاست در خدمت اقتصاد و بهبود زندگی مردم است، اضافه کرد: طی این چند سال در سمت های مختلفی بوده ام و با مسائل اقتصادی، بین المللی و اطلاعات مربوط به شاخص های اقتصادی و مشکلات کشور به خوبی آشنا هستم.

همتی با تاکید بر اینکه نگاه متمرکز از صحنه اقتصاد کشور برداشته شود، افزود: تمرکز روی تهران باعث می شود که دیگر شهرها به حاشیه بروند لذا اولویت اول دولت بنده این است که تصمیمات اقتصادی بر تصمیمات سیاسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب توریست محور اصلی توسعه استان ها است

جذب توریست محور اصلی توسعه استان ها است