مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-14سياسي

نقش بانوان در گفتمان سازی انتخابات کارساز و راهبردی است


کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: نقش بانوان به عنوان بازوی کارساز در جامعه در گفتمان سازی فرهنگی و سیاسی انتخابات نباید به فراموشی سپرده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره و اظهار کرد: انتخابات مصونیت بخش انقلاب است و هرچه حضور در انتخابات بیشتر و پای صندوق های رأی شلوغ تر باشد، اعتبار کشور بالا خواهد رفت و مصونیت کشور بالا می رود.

وی هیئت مذهبی بانوان را بازوان فرهنگی و دینی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: تشکل های دینی و هیئت مذهبی با ارتباط گسترده ای که با آحاد مختلف جامعه دارند توانسته اند شبکه عظیم مردمی در مناطق مختلف تشکیل داده و در موقعیت های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حضور گسترده داشته و در انتخابات پیش رو نیز حماسه ای عظیم در راستای مشارکت حداکثری خلق می کنند.

کارشناس فرهنگی بانوان خاطر نشان کرد: مطابق فرامین دینی و توصیه های رهبر معظم انقلاب نباید از نقش زنان در پدیده های اجتماعی و سیاسی غافل شویم، بانوان حداقل 50 درصد جمیعت کشور را شکل می دهند که خوشبختانه انقلاب اسلامی زمینه و بستر را برای حضور بانوان در صحنه های مختلف از جمله انتخابات به عنوان بارزترین جنبه مردم سالاری دینی فراهم کرده لذا باید به نحو احسن این وظیفه ملی و شرعی را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانوان در گفتمان سازی انتخابات کارساز و راهبردی است

نقش بانوان در گفتمان سازی انتخابات کارساز و راهبردی است