مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-14اقتصادي

عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک به ریل وی شهرستان مسجد سلیمان


عملیات اجرایی پروژه توزیع آب از نفتک تا ورودی ریل وی و تکمیل خط 400 میلیمتر منطقه چهار بیشه شهرستان مسجد سلیمان با اعتبار 50 میلیارد ریال به طول دو هزار 500 متر اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با اشاره به آغاز پروژه آبرسانی شهر مسجد سلیمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه توزیع آب از نفتک تا ورودی ریل وی و تکمیل خط 400 میلیمتر منطقه چهار بیشه شهرستان مسجد سلیمان با اعتبار 50 میلیارد ریال به طول دو هزار 500 متر اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اثر بخشی اجرایی این پروژه بیان کرد: با راه اندازی این پروژه تامین آب منطقه ریل وی با فشار لازم و رفع تنش آبی این منطقه و تنظیم بار هیدرولیکی مرکز شهر و تنظیم فشار آن از طریق مخزن تنگ مو اجرایی می شود.

کرمی نژاد با اشاره به هدف اجرایی طرح تصریح کرد: این پروژه در مدت زمان سه ماه با هدف تامین آب منطقه ریل وی از مخزن تنگه مو انجام می شود و بار مخزن نمره سه کاهش و زمان آبدهی به مرکز شهر افزایش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، طول کل شبکه آب شهر مسجد سلیمان 400 کیلومتر و طول کل شبکه اصلاح شده آب در این شهرستان 300 کیلومتر است و جمعیت تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب 105هزار نفر و میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک به ریل وی شهرستان مسجد سلیمان

عملیات اجرایی خط انتقال آب نفتک به ریل وی شهرستان مسجد سلیمان