مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-14سياسي

زیرساخت های گردشگری استان سمنان معیوب است/ ضرورت تمرکز زدایی


نامزد انتخابات ریاست جمهوری، گردشگری را یکی از مزیت های خوب استان سمنان برای توسعه دانست و گفت: متاسفانه ساختار این مزیت اقتصادی معیوب است.

- ، علیرضا زاکانی بعد از ظهر دوشنبه در ویژه برنامه تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان ضمن اشاره به تمرکز موجود در کشور بر روی پایتخت، تاکید کرد: باید به استان ها نیز فرصت داد.

وی با بیان اینکه یک عده در داخل تهران می نشینند و فکر می کنند می توانند برای همه تصمیم گیری کنند، افزود: این رویه درست نیست و باید تغییر کند امروز شاهد هستیم که سهم استان ها در اعتبارات مستقیمی که دریافت می کنند 10 درصد است و 90 درصد آن در خارج از استان تصمیم گرفته می شود که قطعاً نیازمند بازنگری است.

توجه به استان ها نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در دولت من استان ها جایگاه خواهند داشت، ابراز کرد: بازنگری در آمایش سرزمینی یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در دولت بعدی به آن تاکید و نگاه ویژه کرد.

زاکانی با بیان اینکه در دولت بنده اختیارات ویژه به شهرستان ها داده می شود، ابراز کرد: این تمرکززدایی صورت می گیرد و شاهد خواهیم بود که امکانی فراهم می شود که بیش از 450 نقطه کشور با هم به رقابت اقتصادی سازنده خواهند پرداخت و این امر سبب ایجاد فرصت های مولد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری استان سمنان معیوب است/ ضرورت تمرکز زدایی

زیرساخت های گردشگری استان سمنان معیوب است/ ضرورت تمرکز زدایی