مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:152021-06-14سياسي

دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را پیگیری می شود


بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرای مقررات مرتبط با خدمت رسانی به ایثارگران از جمله دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را پیگیری می کند.

- ، سعید اوحدی در دهمین نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اهمیت تسریع خدمت رسانی به ایثارگران در ماه های پایانی دولت دوازدهم اشاره کرد و گفت: وظیفه ما این است که در این روزها با جدیت بیشتری آیین نامه های مربوط به ایثارگران و خدمات رسانی کامل به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را دنبال کنیم.

معاون رییس جمهور تأکید کرد: تصویب و اجرای آیین نامه های مرتبط با خدمت رسانی به ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می شود و هیچ موضوعی در خدمت رسانی به عزیزان ایثارگر نباید معطل بماند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه وظیفه حرفه ای و اخلاقی ما حکم می کند که در روزهای پایانی دولت به مشکلات ایثارگران رسیدگی کنیم، خاطرنشان کرد: نباید کار امروز به فردا موکول شود و همه مجموعه های اقتصادی از جمله بانک دی، بیمه دی و صندوق ذخیره شاهد باید تا پایان این دولت با تلاش بیشتری مسائل مرتبط را پیگیری کنند ضمن اینکه مجامع این شرکت ها باید به موقع برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را پیگیری می شود

دستورالعمل تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را پیگیری می شود