مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-14سياسي

مجلس پیگیر تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد خواهد بود


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس پیگیر جابجایی دانشگاه اشراق به مرکز شهر و تکمیل احداث ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد خواهد بود.

- ، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عصر دو شنبه در جلسه بررسی مشکلات دانشگاه کوثر بجنورد که در استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در راستای تقویت حوزه نظارت تلاش فراوانی دارد و کمیسیون اصل 90 با توجه به جایگاه ویژه قانونی اش که در آن اختیارات فرا قوه ای پیش بینی شده است، به عنوان پناهگاهی برای پیگیری حل مسائل مردم باشد که برای تحقق این هدف تلاش کردیم از ظرفیت مراکز دانشگاهی و علمی بهره مند شویم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت های کمیسیون اصل 90 برای راه اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد و حوزه کسب و کار، گفت: اعلام آمادگی می کنیم در حوزه اختیارات خود به استان خراسان شمالی برای حل مسائل استان به ویژه مشکلات بخش های تولید و اشتغال کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در فضای استان غیر از همدلی و همراهی موضوع دیگری مطرح نیست و تمامی بخش ها در راستای حل مشکلات از ظرفیت های سازمانی خود بهره مند می شوند، گفت: نفرستادن دختران به دانشگاه یعنی ایجاد محدودیت برای بخشی از جامعه که با قانون اساسی مغایرت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پیگیر تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد خواهد بود

مجلس پیگیر تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد خواهد بود