مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-14سياسي

رضایی: برنامه ریزی اقتصاد کشور را تغییر خواهم داد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حفظ کرامت انسانی، مهم ترین هدف دولت من است که باید در قبال مردم به آن عمل کنم.

آبرو، حیثیت و موج زدن نشاط و شادی در زندگی مردم، - ایسنا/مرکزی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حفظ کرامت انسانی، مهم ترین هدف دولت من است که باید در قبال مردم به آن عمل کنم.

آبرو، حیثیت و موج زدن نشاط و شادی در زندگی مردم، مهم ترین آرزوی دولت من است که تلاش می کنم با کمک خود مردم و جوانان و با حمایت های مداوم دولت، این اتفاق صورت بگیرد.

محسن رضایی دوشنبه 24 خرداد در گفت وگوی تلویزیونی با مردم استان مرکزی اظهار کرد: سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است؛ چشم اندازهای بدیع و اقلیم های متنوع و پوشش گیاهی و چهار فصل همیشه پربازده آن، طبیعتی به وجود آورده است که گویی جهان کوچکی در ایران ما شکل گرفته و از همه قاره های عالم قطعه ای در ایران وجود دارد.

وی افزود: ایران سرزمین اقوام، قبیله های سرشار از غرور، رویاهای مالامال از پاکی و شور و مردمی پاک نهاد به زلالی چشمه های جوشان عالم است، هر صدفی را از گوهرش می توان شناخت و ایران را با ایران باید شناخت.

طبیعت، هنر، ادبیات، نوابغ، مردم مهمان نواز، بناهای باشکوه و سابقه تاریخی و تمدنی چند هزار ساله ایران اسلامی، حکایت از این گوهر پاک و کمیاب در عالم دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: برنامه ریزی اقتصاد کشور را تغییر خواهم داد

رضایی: برنامه ریزی اقتصاد کشور را تغییر خواهم داد