مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-14سياسي

دولت من دولت اقدام و اصلاح است نه حرف و شعار


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه دولت من دولت اقدام و اصلاح است نه حرف و شعار، گفت: با اقدام فکورانه و دقیق و اصلاح امور، - ایسنا/همدان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه دولت من دولت اقدام و اصلاح است نه حرف و شعار، گفت: با اقدام فکورانه و دقیق و اصلاح امور، مسیری را انتخاب می کنیم که ظرفیت های داخلی به ظهور و بروز برسد.

علیرضا زاکانی دوشنبه 24 خردادماه در گفتگوی تلویزیونی خود با همدانی ها از سیمای همدان، بیان کرد: با انتخابانی روبرو هستیم که نقش سرنوشت سازی در آینده مان دارد و بیشترین تأثیر را انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت چراکه 85 درصد منابع کشور دست رییس جمهور است .

وی با بیان اینکه آنچه در حال حاضر در کشور مشاهده می کنیم زیبنده ایرانی نیست، اظهار کرد: ایران، برخوردار از اسلام، تمدنی با پیشینه چند هزار ساله، اقوام، مذاهب و اقلیت ها است که همه اینها را فرصت می دانم و چطور می شود این ظرفیت ها را داشته باشیم و در اثر بی دقتی نتیجه آن فقر، فساد، تبعیض و.

باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور با اشاره به اینکه امکان حل مشکلات کشور فقط حضور در پای صندوق های رأی است، افزود: مردم با رأی خود سرنوشت ملت را رقم می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت من دولت اقدام و اصلاح است نه حرف و شعار

دولت من دولت اقدام و اصلاح است نه حرف و شعار