مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-14سياسي

برنامه های انتخاباتی صداوسیما «فست فودی» است


برنامه های تبلیغات انتخاباتی صداوسیما «فست فودی» است و در این شرایط انتظار داریم که احساسات بر انتخاب افراد تأثیرگذار نباشد.

- نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه های تبلیغات انتخاباتی صداوسیما فست فودی است و در این شرایط انتظار داریم که احساسات بر انتخاب افراد تأثیرگذار نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در شبکه چهارم سیما در سخنانی نسبت به وضعیت نظام انتخاباتی کشور و نیز ترکیب بندی برنامه های انتخاباتی صداوسیما انتقاد کرد و گفت: متأسفانه در برنامه های تبلیغاتی صداوسیما، فقط خودِ فرد به صورت سریع و پینگ پنگی مورد خطاب قرار می گیرد و به افرادی که با او می خواهند برنامه ها را اجرا کنند، پرداخته نمی شود.

وی افزود: به غلط تصور می شود که رییس جمهور باید دانای کل و متخصص در همه عرصه ها و خودش طراح سناریوهای اجرایی باشد، در حالی که ریاست جمهوری یک سیستم، رویکرد و مکتب فکری و جریان اجرایی است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: رییس جمهور با مجموعه منظومه فکری کسانی که با او کار می کنند، شناخته می شود و در برنامه های مختلف انتخاباتی صداوسیما، سریع به کاندیدا می گویند که در سه دقیقه به سوال جواب دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های انتخاباتی صداوسیما «فست فودی» است

برنامه های انتخاباتی صداوسیما «فست فودی» است